Isnin, 25 Jun 2012

Bukan mengira Kambing tapi mengira Manusia

Tiap-tiap kali promosi yang dilakukan di opis mesti nama mai akan naik utk bertugas sebagai pengira pengunjung @ Visitor Counting.Boleh dikatakan X penah miss lagi melalukan tugas nie.Selalunye mai akan kena bertugas selepas waktu opis hour,sabtu & ahad.Sekarang tengak ada Promosi Kerja Kahwin so kenalah bertugas..

Tugas-tugas Visitor Counting:
  1. Menghitung jumlah pengunjung yang datang melalui pintu-pintu masuk yang telah ditetapkan mengikut jadual bertugas.Pengiraan dibuat dengan menggunakan hand tally yang dibekalkan.
  2. Mencatatkan jumlah pengunjung di dalam buku kehadiran pengunjung yang telah disediakan dan menandatangani laporan berkenaan.
  3. Menyerahkan buku kehadiran pengunjung beserta hand tally kepada petugas bagi syif yang berikutnya sepertimana yang dijadualkan.
  4. Berada di tempat bertugas mengikut syif yang telah ditetapkan.
  5. Mancari pengganti yang lain sekiranya tidak dapat hadir bertugas dan perlu memaklumkan kepada supervisor yang ditetapkan.
  6. Petugas yang bertugas pada syif terakhir (syif 3) perlu menyerahkan buku kehadiran pengunjung dan hand tally kepada supervisor yang ditetapkan.Manakala petugas pada syif keesokan hari (syif 1) boleh mendapat buku kehadiran pengunjung dan hand tally daripada supervisor yang berkenaan.
  7. Petugas yang bertugas pada hari sabtu dan Ahad hendaklah berpakaian kemas (smart casual) dan bersesuaian.
Setiap syif diperuntukan selama 4 jam sahaja utk bertugas bukan lah sehari suntuk.



4 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

oklah tu sambil menyambil2 tgk kerenah2 manusia

myfara FLK berkata...

banyak pening kepala oooo..orang lalu lalang..

suwara entertainment berkata...

huhuhu..tang nak kira mengira ni la yg plg lemah skali kan. poning palo den. mai, esok kitorg ade show kt kraftgn tau. live kt MHI. kul 12pm. bole la jumpa nnt :D

myfara FLK berkata...

show kat bawah x dpt lah tengok.nak kena jaga tel..tp klu petang lepas habis keje boleh lah tengok..