Selasa, 30 Oktober 2012

Pokok daun kari in the house

Disebabkan bawah rumah dah tak ada pokok daun kari dan menyusahkan hubby nak beli kat kedai bila aku nak masak, aku ada suarakan pendapat pada hubby yang aku nak tanam pokok daun kari.

Kebetulan arinie hubby tak kerja lepas dia hantar aku pergi kerja, dia sarapan kat sg.besi.Dalam on the way nak balik runah dia ada perasan orang jual pokok2 dan hubby perasan ada jual pokok daun kari cepat2 dia call aku tanyakan sama ada nak beli @ tidak.Huisss sememangnye aku nakkkkk.

Bila ditanya berape harga rupanye rm5 je,sangat murah so baik beli je nanti dah tak jumpa orang jual pokok baru nak menyesal.Balik rumah aku tengok hubby dah tanam pokok daun kari tue siap2 dalam pasu.Ala comey plak aku tengok pokok daun kari nie di tanam dalam pasu dan so sweet sangat hubby yang tanamkan.thanks hubby,u tolong tanamkan.( i tau u baca blog i nie kan ) Lepas nie nak cari pokok cili padi plak.


2 ulasan :

aLyNnZ berkata...

erm..gemuk2 kot daun kari mai nie..sian dah tinggal btg hew..

Unknown berkata...

hahaahahahahaha..tergelak aku baca pasal daun kari ko tu....takziah ye daun kari ko tu..nnti aku nak update daun kari aku plakkk...hahaha(jahat kan aku)heeheheh..