Isnin, 26 November 2012

Risau + Panik

Sebenarnye hubby tengah berkursus di Cameron Highland dr jumaat lepas hingga besok(selasa).

Hati aku dah tak senang nie,dr petang tadi aku cuba tel hp hubby tapi asyik masuk voicemail je.Kali terakhir hubby call aku ptg td pukul 3.56pm,dia bg tau hp nak habis bateri dan arinie dia ada ujian memandu jentera bomba secara bergilih-gilih.

Dengan keadaan cuaca hujan nie lagi lh aku bertambah risau takut jalan raya licin dan kabur pandangan dengan adanye kabus.

Aku berdoa agar hubby dan rakannye selamat disana tanpa alami sebarang masalah.

Harap-harap hubby dapat membalas msg aku dengan segera barulah lega + tenang rasa hati nie.

3 ulasan :

Mummy Sher berkata...

Salam. Terima kasih sudi singgah blog kita semalam. i pun dah lama tak singgah sini. nice blog..

Jangan risau sangatlah..insyaAllah asben u okay dan berjaya dengan ujian memandu tu..

Unknown berkata...

in shaa allah x der peper tu... dia tengah konsentret test, tu yang x dia off hp tu..

sueMUNCET berkata...

insyallah takde apa apa tu..

jemput join.. ;)

http://suemuncet.blogspot.com/2012/11/contest-dari-blog-suemuncet.html