Ahad, 30 Disember 2012

Taman Warisan Pertanian,Presint 16

Terpengaruh dgn JJCM (jalan-jalan cari makan) tgh hari tadi yang tunjuk menu roti john kami berdua ke Taman Warisan Pertanian,Presint 16..

Tak mau panjang cite sampai je kat situ terus cari gerai roti tersebut,aku pandang depan hubby pandang kanan masing2 mencari.hubby suruh aku pandang kanan,mak aii terkejut aku panjang betul barisan orang beratur nak beli.Aku jalan depan gerai tue betul lah tue kedai nye coz ada stiker JJCM tergantung kat cermin gerainye.

Hubby kata dari kite beratur panjang nak beli baik kite makan ape2 dulu lagipun perut dah lapar kang bile dah habis makan baru beratur beli.Dah kata gitu aku dan hubby cari lah makan yang lain.

Macam2 ada jual disini antaranya nasi berlauk,Satey dr satey haji Samuri kajang,Sup,bakso,nasi ayam dll.Air minuman plak ABC,air kelapa,cendol,air buah dll.So kalau korang nak rasa datang lah ke sini.

Kat sini bukan saje ada tempat makan,di sini korang boleh jalan di taman yang disediakan.Kat taman nie korang boleh tengok hasil tanaman buah2an yang di tanam.Oh ya dikenakan bayaran masuk tau. Nak datang berkumpulan atau persendirian pun boleh tapi harga masuk lain yea begitu juga harga dewasa dan kanak2 pun lain tapi tak mahal pun bawah RM10 je.sorry lupa berape harga aku dan hubby tak masuk but next time datang aku nak masuk.

Sudahnye nie yang kami makan dan minum.Nasi Ayam Penyet Berempah dan Kerang Rebus air pula ABC dan Cendol Pulut.

Agak-agak korang kami beli tak roti john tue???? Jawapanye TAK beli pun.Serius wei orang ramai betul beratur nak beli lebih panjang dari aku datang tadi.Berkira-kira nak beli ke tak semata-mata nak beli 1 je sudahnye tak beli.

Boleh plak nak turun tangga jumpa plak dgn Rinie dan suami Apul.Dorang baru sampai kalau lah sampai sama2 tadi boleh kite dok semeja makan bersama-sama,borak2 jap lepas tue kami pun balik..



Tiada ulasan :