Ahad, 20 Januari 2013

Terlupa Cik ESARLI..I'm sorry

Aku memang betul-betul lupa yang ada lagi kasut belum pakai.Tah macam mana boleh teringat betul-betul nak kuar petang tadi.

Apa lagi carilah dalam stor,cari punya cari tak jumpa aku suruh hubby tolong carikan rupanye kotak kasut tue ada kat belakang sekali dan dibawah barang-barang lain.

Nasib aku teringat kalau tak mesti reput nanti kemudian hari.Sebenarnya kasut nie beli puasa tahun lepas kononnya aku cadang nak pakai masa raya tahun lepas tapi kasut lain plak aku pakai,tue lah gatal sangat sampai beli 2 pasang kasut kan dah lupa nak pakai yang sepasang lagi.

Oh ya kalau jadi pergi Perlis bulan 2 nie kenduri kahwin sepupu boleh lah aku pakai tak payah gatal beli kasut lain.Membazir tue kan amalan syaitan.

Alamak baru teringat ada 1 lagi kasut belum pakai....hihihi kasut yang hubby belikan..kasut Cik Valentino Rudy..Hai bila agaknye nak pakai..Tue aku akan pikirkan kemudian yang penting arinie kaki aku berkasut baru..

1 ulasan :

Amyra Chuari berkata...

huh boleh lupe ade kasut baru yek...