Jumaat, 15 Mac 2013

1Million Women Purple Walk 2013




Nama aku tersenarai utk sertai 1Million Women Purple Walk dimana kehadiran adalah DIWAJIBKAN sekiranya tidak dapat hadir aku kena hantar memo tunjuk sebab tidak hadir..

Jika diberi pilihan aku tak nak pergi baik aku dok rehat kat rumah diam-diam ganti balik 2 minggu lepas tak rehat sebab kerja HKK 2013.Tapi aku positifkan diri ini apa salahnya jika pergi bukan selalupun dapat sertai program begini nanti kalau ada kawan-kawan & sedara mara pergi boleh lah aku pun sama dok bercerita apa yang berlaku tentang 1Million Women Purple Walk 2013 ini.. 

Balik nie aku nak cari baju warna Purple,tudung Purple dan seluar trek nak gantung kat pintu baru semangat nak pergi..Kasut aku pakailah kasut yang mana ada rasanye kasut dlm stor tue boleh pakai lagi..

Pada korang yang pergi jumpa korang kat sana OK..Jangan sedih-sedih pasal kena paksa pergi kite pergi utk enjoy je..Kan hari tue adalah hari untuk Sambutan Hari Wanita Antarabangsa..




4 ulasan :

suwara entertainment berkata...

rasa mcm nak pergi je. tp tgk lah kalau incik hubby rajin. preggy woman bole join ke mai?

myfara FLK berkata...

sue tak dapat ke surat dr opis..sue tak payah lah pergi sian nati penat..sue rehat je kat rumah yea...

aLyNnZ berkata...

Mai kite jumpa kt sana k..namo sedey2 tau akak takder nama tp bg semangat kt hubby yg namanyer tersenarai huhu..hari wanita tp lelaki kena join jugak..hihi

Betul penat hkk pun tak abis lagi kan..

suwara entertainment berkata...

Mai, ade dpt email dari office. MITI pelawa staff dari agensi utk join sekali. tapi xde la sampai diwajibkan. hehehehe. aritu x pegi pun sbb bz kemas rumah :D