Sabtu, 7 September 2013

bikin Dadih Mangga arini

Salam sabtu semua...

Hari nie ada rajin sikit nak bikin Dadih Manga,pasalnye nak dibawa besok ke rumah MIL.Besok nak makan tengah hari kat rumah sana,aku dengan muka tak malu semalam minta MIL masakkan Kerang Sambal,tekak nie dah lama tak makan Kerang Sambal MIL sejak kena resdung.Untuk membalas budi MIL aku nak bagi Dadih Manga utk dia.MIL suka Dadih Mangga yang aku buat.Senang pun nak buat.


Tak semua pun nak dibawa,ada sikit nak diberikan pada family aku.Selebihnye aku dan Hubby makan berdua.

Tak sabar nak makan Dadih nie sejuk-sejuk...




***Nak resepi! Beli je dadih jenama "Happy Grass" macam-macam perasa ada..

1 ulasan :

Nor Iman Hashim berkata...

dapnyer dadih mangga...akk slalu wat perisa coklat mai sbb ank2 suke yg coklat...hehehehe