Isnin, 10 Februari 2014

Kejutan dari kawan-kawan di pagi isnin

:: Selamat datang usia 30..Happy birthday Maifarah a.k.a myfaraFLK..Terima kasih Allah panjangkan usiaku :: 
*** pstt aku belum tua tapi aku masuk fasa wanita jelita

status pada 8 Februari 2014: 31 likes di facebook 


Sungguh terkejut aku pagi nie kawan-kawan aku buat kejutan kat aku bagi kek birthday dan hadiah birthday.


Tabitlah kat korang sebab berjaya buat kejutan kat aku,Linda konon ko nak turun beli air siap tanya kat kami semua nak kirim air ke tak rupanye pergi ambil kek yea kalau aku betul-betul kirim ko beli air macam mana, mesti tak cukup tangan ko nak pegang kek dan air kan.Yang Rinie dan Amirah plak pandai yea tak nak kirim beli air pakat betul yea korang.

Tiba-tiba Amirah dan Rinie nyanyi lagu birthday aku pun pelik rupanya ko bawa kek siap pasang lilin lagi tue dan paling best siap letak 3 batang lilin tanda 30 tahun usia aku.

Korang aku terharu tau korang buat macam nie dah lama tak dapat kejutan sebegini dari kawan-kawan.

Kek Birthday aku


sedap kek nie


 Terima kasih Linda,Rinie dan Amirah korang kongsi bagi kek dan hadiah.




Nak tau hadiah ape dorang bagi???

v

v

v

v



Sepasang Telekung Lycra berwarna biru

Telekung nie aku belum ada lagi dulu harganya mahal sekarang dah murah cuma belum kesempatan nak beli nie dah dapat free boleh lah guna tukar-tukar dengan yang ada.

Terima kasih yea kawan-kawan walaupun dah lepas 2 hari birthday aku korang masih nak buat sambutan birthday aku.Love you all friends..



4 ulasan :

suwara entertainment berkata...

alhamdulillah..happy birthday mai.. :)

Nor Iman Hashim berkata...

hepi besday mai wlaupon lambat eh...

myfara FLK berkata...

terima kasih Ct dan kak iman..

CEOMesinTaip berkata...

hehehe kita dah wishkan..wanita jelita yang gojes....kita pon ada telekung tu..kaler itam...sep sikit..hehehe