Jumaat, 7 Ogos 2015

4 Sekawan Pakat Pakai Baju Lace

Disebabkan Syawal sebulan dan mood raya tue masih ada lagi,jadi kami 4 sekawan berpakat pakai baju lace memasing walaupun bukan lace sepenuhnye sekadar lace di lengan dan dibawah kaki badan baju kami tetap nak melaram baju lace kami bersama.

Teka lah mana satu baju aku..


Dah tak payah teka tengok je gambar dibawah gambar kami 4 sekawan nie.


dari kiri rinie - linda - tuan tanah - amirah

Kami plan pakai lace tapi tak sangka plak warna baju seakan-akan sama siap tudung pun seakan sama gak warnanye.

Eh baju myfara & amirah sama,memang sama kami beli kain dan lace ditempat yang sama,tempah ditempat yang sama dan dannn fesyen pun kami bincang bersama untuk kelihatan sama.Cuma warna baju je lain kang kalau sama ada plak org kata boria ke tak pun by 1 free 1,mahal tau nak tempah baju nie jadi sila jangan kata begitu tau. 


posing dah macam family potret,gambar mak bapak je tak ada kalau ada memang boleh print dah dan gantung kat dinding.Aku dapat idea kite namakan gambar nie sebagai siblings potret lah,umur kami pun memang tak sama but kami nampak seusiakan..angguk kan je tanda setuju ok.


Sekali lagi siblings potret,tukar position je tadi aku duduk sekarang aku berdiri.

Kekonon gaya tak tengok camera tapi aku je gatal tertengok camera plak.lantak kan janji gambar aku cantik.hihihi..


Gambar reramai dah ambil jom kite tengok gambar posing sesorang.Aku paksa memasing ambil gambar sorang-sorang siap memasing kena posing cekak pinggang.

Kite mulakan dulu dengan amirah.


kurusnye dia,serius aku jealous dgn dia wei maintance je kurus.


Akhirnye rinie berjaya ambil gambar sorang-sorang setelah kena paksa dengan aku dan disokong oleh amirah dan linda..Ikutkan dia,memang tak nak ambil gambar sesorang,sorry rinie no excuse yea.



mummy linda kite punya lace cantik besar plak tue, aku suka dengan lace dia pakai plak warna purple warna kesukaan aku.


diakhiri dengan tuan tanah..posing menyenget konon nak tiru Cik Ta tapi tak berape nak menjadi sangat.Nanti nak belajar posing depan cermin..hihihi

Sekarang posing berdua plak.


amirah + myfara = amy


myfara & rinie


linda & myfara

Ok itu je nak tunjuk kat korang.Ok Bye.


Tiada ulasan :