Rabu, 6 Januari 2016

MITC (Melaka International Trade Centre) Melaka

Melaka 3 hari 2 malam : Hari Pertama : 31 Disember 2015 : Pagi

Sampai je tanah Melaka tempat pertama yang kami pergi ialah MITC

  Jap yea nak belanja gambar kami jap kang aku cite ape promosi apa yang ada masa tue.



 Tak sia-sia datang sini tengah ada promosi alatan rumah.Krul memang ada plan nak beli vacuum aku plak nak beli mop yg dijual dlm Go Shop bagus sangat ada promosi nie,tengok-tengok dulu kalau harga murah boleh lah grab.

Kami sampai pintu hall promosi nie belum buka tunggu lah kejap,tepat jam 10 pagi buka je pintu kami masuk.Kebanyakan booth belum buka lagi,tengoklah dulu mana yang buka.

Singgah kat booth jual alatan penyangkut nie.Dia demolah kegunaan benda alah tue,boleh sangkut sudip,berus gigi,ubat gigi,pencuci muka,botol sabun mandi dan penyangkut tuala.Sudahnye aku dan Krul terkenan beli lah.



beli dalam 6 kot dapat free 1,3 papan kartun yang Krul pegang tue 3 penyangkutnye yang warna kuning.Terpedaya punya pasal bila pasang kat rumah jatuh semuanye,padahal cina tue demo bukan main kuat lagi siap main tarik tali lagi.Aku geram cakap dengan Krul tak payah pakai simpan je besok rasa semak buang je. 


 Jalan pusing-pusing lagi booth jumpa apa yang dihajat.Singgah booth jual vacuum.Tak salah aku vacuum nie ada jual dalam Go Shop.Krul terkenan so belilah.Aku pun suka senang boleh vacuum carpet.


 kat kotak tue vacuumnye..harga termasuk GST,ingat promosi mcm nie tak ada GST rupanye ada wei.Harga yang kami dapat termasuk GST rm319 kalau tak rm299 je.Dapat free beg utk simpan vacuum, dapat 1 lagi batang penyambung vacuum dan 1 lagi penapis habuk yg dlm vacuum tue aku tak tau ape namanye.


Siap buat demo sedut orang

Lepas tue giliran aku plak,Krul belikan mop yang aku nak.Cuma mop nie tak ada roda dan tak ada saluran paip utk buang air macam Go Shop.Mula-mula aku tak nak tapi sikit punya hal kan baik beli kang tak beli rugi plak,lagi pun benda nie senang boleh spin mop tue tak payah aku nak penat-penat perah mop.Lagipun Krul kata nak letakkan roda dan nak tebuk letak paip.Senyum sampai telinga ku dengar so belilah.



Mop nie tak ada plak GST dapat harga rm80

Oh ya sebelum nak balik kami pergi ambil payung percuma,sebelum masuk kite buat dulu pendaftaran kalau tak nak tak pe kemudian pengunjung boleh tuntut hadiah kat redemption counter.


Dapat 2 payung  sebab kami register individu.

Nanti lain kali aku share pasal vacuum & mop tue yea..aku belum guna lagi.

Tiada ulasan :