Rabu, 8 Februari 2017

Dah 33 Tahun

Alhamdulillah, syukur dan terima kasih Allah, masih bagi nyawa untuk tumpang di bumi Mu ini.

Hari ini birthday aku.

Dapat surprise pepagi hari,Krul kasi bouquet roses siap ada belon dan coklat.Buka je pintu kereta kat seat sebelah ada bouquet roses.

Padanlah semalam Aby dan Yasmin balik lambat rupanye beli bouquet roses,Krul..Krul asal lah susahkan dorang dah pesan tak payah kasi ape-ape kan dah dapat hadiah kasut sebelum pergi Labuan masih lagi degil nak kasi.Anyway terima kasih.Tah bila lah dorang tue letak dalam kereta aku.


gelap kena masuk dalam rumah kasi ambil dulu gambar boleh send whats up kat Krul.



Boleh plak aby suruh bawa pergi opis tak ada keje aku nak angkut bawa naik opis malu lah orang nampak nanti,letak je kat rumah sudah.Nanti balik aku nak cabut bear nak letak kat opis jumaat nanti.

Ni cite kat opis plak,

Kawan kasi breakfast


Terima kasih zana,sedap nanti buat lagi.

Dapat kad lahir dari opis,setiap tahun mesti dapat


Dan tahun nie unit ada kasi kad lahir dan angpao 



  
dapat berape angpao...adalah..rahsia..cukup lah nak beli makanan dan nak beli kasut


 terima kasih atas ucapan nasihat dan doa dari korang semua

Ada gak yang kata sian kena sambut birthday sorang-sorang..Aku tak de hal lah,family aku ada dah dewasa bukannye aku budak kecil.


Tiada ulasan :