Rabu, 29 Ogos 2012

Memanjang kentut je...

N3 petang2 nie busuk sikit tajuknya dan aku publish kan pun lepas balik keje nanti tak pasal2 kena plak usik dengan kawan opis,malu i nanti...tapi perkara tu lah aku alami arinie asyik terkentut je eh 'ter' ke bukan lah asyik kentutttttt je..selalunye klu nak period memang lah aku akan alami kentut kemudian barulah period nie apa kes baru je lepas period nak period ape ke lagi..nak kata makan blackpaper semalam tak de plak aku masak..hai nie angin mana datang masuk dlm perut aku nie banyak2...

Adohhh malu lah klu kentut berbunyi nie buat lah orang dengar mesti orang kata aku nie kurang sopan kentut merata-rata tempat..hihihihihi eh ada ke area kentut yg dibenarkan setahu aku smoking area je yg ada...lawak lah klu adakan area kentut senang2 orang akan cop si polan sedang kentut...

Nie kat rumah klu hubby tahu mau aku kena bahan teruk2 nie...


4 ulasan :

https://www.blogger.com/view-follower.g?followerID=12651149878116883833&blogID=6923553063264298619&startIndex=90 berkata...

ceh, patut le bau sampai ke tingkat M ni..

suwara entertainment berkata...

hahaha..comel je mai ni tau. angin kus kus namanye tu. kihkih

anggun berkata...

kak ana,kat bahagian kite ni adew tempat khusus untuk kentut kan...wakakakaka

myfara FLK berkata...

kentut cite semalam,arinie cite hot pasal nak pergi merdeka besok...