Jumaat, 28 September 2012

kembali segar bugar :-)

Segar rasa diri nie..tepat je jam 12.15 tgh hari dan bunyi je jam punch card aku off tel. dan terus turun ke surau capai telekung utk selimut badan,capai lagi sejadah buat lapik badan dan last sekali capai bantal yg sedia ada kat surau tue...Tanpa pedulikan bilik surau tue tak berair-cond aku terus tido..Lagi tambah lena tido aku,tak ada sape pun masuk dlm bilik surau tue...

Aku hanyut tido sampai pukul 1.30 petang tue pun terjaga pasalnye ada orang masuk solat,tapi tak lah terus bangun masih lagi bebaring.Bagus gak klu tak ada org masuk solat mesti aku terlajak tido..Pukul 2 ptg aku siap2 kan diri utk solat zohor.Masa aku ambil wuduk aku cuci muka lama2,segar rasa muka aku hilang rasa lemau pagi tadi.

Sekarang boleh buat kerja tanpa rasa lemau lagi...

Tiada ulasan :