Isnin, 8 Jun 2015

Cerite 6 Jun 2015

Syukur Alhamdulillah jodoh aku dengan suami masih lagi kekal bersama.6 Jun Sabtu lepas genap 6 tahun usia perkahwinan kami.

Tahun nie tak sambut anniversary bersama aku rasa nie tahun ke 2 kot kami tak sambut bersama,aku di KL rumah family manakala Krul pula di Perak (5-10 Jun) ada perlawanan futsal.Sedih memang lah ada hari yang penting tak dapat bersama-sama, tapi aku wat lek wat peace je sebab nie bukan pertama kali.

Sabtu tue aku up status dalam facebook



terima kasih atas ucapan anniversary,doa dan nasihat dari korang aku amat tersentuh sekali 

Tengok tue Krul sempat lagi kasi ucapan kat aku walaupun pendek ayatnye tetap tersentuh hati ini..

Dalam tengah hari masa aku tengah berkipas nak keringkan rambut,datang budak motor belakangnye ada kotak besar warna coklat tak plak tulis nama syarikat.Abah tanya cari siapa? budak motor tue cakap cari Maifarah eh tue nama aku kan aku terus bangun keluar rumah pergi menuju budak motor tue,dalam hati berkata apahal plak cari aku rasanye aku tak ada beli barang yang nak kena poskan ke rumah family.Budak motor tue keluarkan barang dalam kotak tue, sejambak bunga ros.Sudah dapat teka siapa yang bagi,dengan senyumnye disitu aku ambil bunga tersebut dari budak motor tu.


6 kuntum ros merah dan 6 kuntum ros pink..cantik bunganye..dia tahu warna dan kesukaan aku..terharu T__T

Malam tue aku up lagi status dalam Facebook


Petang hari Krul msg aku, aku pun balas msg dia cakap terima kasih atas pemberian bunga tue.Terkejut tau ingat org hantar barang rupanye ada orang hantar bunga..jahat tau..Krul balas Untuk ayg..surprise..Aku cakap aku tak bagi ape2 pun..Krul balas cakap - bunga je,tak pe ayg..Lepas tue aku hantarlah gambar bunga kat dia.


So sweet ucapan dari dia..sayang awak ketat-ketat Krul


Tak sabar nak tunggu Krul balik nanti aku nak surprise kan dia jugak ape ingat dia je boleh surprise kan aku aku pun boleh jangan lompat katak sudah nanti.hihihi..




Tiada ulasan :