Selasa, 30 Jun 2015

Ephyra Skin Bar


100% Natural Instant Skin Makeover

Di formulasi dari 100% bahan semual jadi tanpa bahan kimia terlarang yang memudaratkan.Ia selamat dan amat sesuai untuk semua jenis kulit,lelaki dan awanita pada semua peringkat umur.

  • Melembapkan kulit wajah
  • Kulit muka lebih cerah,lembut & tegang
  • Menanggalkan kotoron,minyak & sel kulit mati
  • Merawat kulit berjerawat
  • Menghilangkan parut jerawat dan jeragat
  • Menghilangkan 'blackheads' di muka
  • Boleh menghilangkan bau badan
  • Sesuai digunakan untuk keseluruhan badan


3 minit untuk kulit yang lebih cerah berseri!

Begitu mudah dan ringkas untuk kecapi kulit idaman anda!

Basahkan wajah dengan air,kemudian gosokkan Ephyra Skin Bar pada telapak tangan,sapukan secara lembut pada seluruh muka anda.Urut dengan baik selama 2-3 minit.Untuk kulit gelap/bermasalah boleh urut selama 5 minit.Bilas dengan air dan sapukan pelembap pada kulit.Untuk kesan yang lebih cepat guna sabun 2-3 kali sehari.



* Beaberry Alpha Arbutin A Extract
Paling berkesan,cepat dan selamat untuk mencerahkan kulit.Ia membantu menjadikan tona kulit lebih sekata dan bersih dari bintik-bintik hitam

* Glutathione
Kaya antioksida yang melindungi protein enzim dan mencegah kerosakan kulit yang boleh menyebabkan kedutan dan parut.Glutathione boleh melambat proses penuaan dan memperbaiki keadaan kulit.Ia mengawal kesan-kesan bahaya radikal bebas dan mengelakkan pembentukan parut tebal.

* Rice Bran Oil
Bahan semulajadi yang diperkaya dengan kandungan vitamin,nutrien dan agen anti oksida yang mampu merawat penuaan serta menyuburkan kulit dari dalam di samping memperbaharui dan memperbaiki permukaan kulit.

* Kolegen
Menyokong ketahanan fizikal dan keanjalan kulit dan memnggantikan sel-sel kulit kulit dengan lebih cepat untuk menjadikannya lebih tegang dan anjal.

* Carrot Extract
Sifat anti keradangannya membantu menggiatkan semula sel kulit dan menjadikan tona kulit lebih sekata,bersinar serta membantu memperbaiki tisu kulit,melindungi kulit dari pancaran sinar matahari.

* Seaweed
Salah satu agen anti keradangan kepada jerawat,rumpai laut atau seaweed menjadikan kulit lebih anjal,menaikkan seri wajah serta menjadikan kulit lebih tegang

* Glyserin
Merawat kulit berminyak yang menyumbang kepada masalah jerawat,serta masalah kulit lain.Sangat berguna merawat masalah eczema dan mengurangkan jangkitan bakteria pada kulit.Ia juga memberi kelembapan pada kulit.

* Banana Enzyme
Berindak sebagai agen anti penuaan yang memperbaiki tekstur dan tona kulit di samping menjadikan kulit lebih licin,halus dan berseri.

                           WHAT'S APP / SMS :: 012 - 329 6405



Tiada ulasan :