Rabu, 22 November 2017

Curi gambar masakkan aku..hampeh kau..tak ada sivik..

Cantik sangat perangai tue,curi gambar masakkan aku lepas tue tempek kat page kau dapurmalaysia.com nasib baik aku tak tulis resepi kalau tak dengan resepi-resepi sekali kau tempek jugak.

Aku pakai handphone je snap gambar nie,menarik sangat perhatian kau yea sampai curi gambar aku.



Nampak gambar masakkan tue masa bulan ramadhan 2015 punya ,boleh yea kau nak curi gambar masakkan berbuka puasa aku tue nak kena panah petir ke?

Tolonglah hormati HAK/KEPUNYAAN orang lain,kalau gambar kau kena curi marah tak?Kau ingat tak ada effect ke kat aku,buatlah orang kata aku yang curi gambar tue tak pasal-pasal plak aku nak bertetak dengan orang tue nak terangkan berbagai.

Aku ada je dulu letak watermark lelama aku dah tak buat dah sebab lupa nak letak dan malas nak edit,tak payah nak padankan muka kat aku sangat nape tak buatkan.

Sebelum nia ada gak orang ambil gambar kumpulan koir yang aku join satu ketika dulu,dia ambil gambar tue sebab menceritakan pakaian-pakaian kumpulan koir tapi blogger tue bagus dia letak sumber rujukan dari mana gambar tersebut which its dari blog aku lah,macam itu tak pe sekurang-kurangnye dia ada rasa menghormati HAK/KEPUNYAAN orang lain.

Lepas nie nak ambil ke nak curi ke TOLONGLAH letak sumber rujukan tak lah orang marah.

Ok bye..

Tiada ulasan :