Pengikut

Selasa, 1 Mac 2016

Dataran Helang Langkawi

Langkawi 4 hari 3 malam

16 Februari 2016 : Pagi

Hari terakhir di Langkawi,lepas sarapan pagi kami gerak ke Dataran Helang.


nie je yang ikut pergi Dataran Helang yang lain tak bangun tidur lagi mengantuk katanye sebab malam tadi dorang lepak kedai minum balik lambat.

Tak Langkawi lah kan kalau tak bergambar dekat sini.


Tapi sayang gambar tak cantik gambar jadi gelap sebab matahari naik ikut belakang Burung Helang.

Dah tak cantik kite ambil je lah gambar berlatar belakangkan laut dan kapal-kapal.

sweet tak abah & mak mertuaku ambil gambar peluk-peluk.


aku tak nak kalah nak gak ambil gambar


 dengan jun ambil gambar bawah Burung Helang je nak diri gambar gelap


Jun dengan mak

Dalam banyak-banyak kapal yang ada,kapal Cina nie yang menarik perhatian aku cantik seni binanye.


Dah puas bergambar kami balik homestay kemas-kemas baju sebab pukul 12 dah kena check out.


Selamat tinggal Langkawi ada rezeki panjang umur aku datang lagi..Jap jap haruslah datang lagi nak bawa anak-anak berjalan..InsyaAllah..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...