Jumaat, 11 November 2011

Wayang Free : Immortals

Semalam dpt tgk wayang free


First time nie tgk wayang free X kena bayar pun walaupun collect tiket wayang dan yg lg best siap dpt gudies beg.Dlm gudies beg tue ada botol air dan blh isi air secara free,pop corn,twisties dan bekas letak air.

 RM 0.00



 Plz jgn heran yea nape ada belon2 plak,nie kat Shamelin,tmpt nie baru dibuka pasal tue lah dpt tiket free utk tetamu yg dijemput.Mai dan Aby di jemput oleh member aby yg keje disini,rezeki jgn ditolak org nak bg tiket free kite datang je lah tgk.



 Nie lah member aby namanye madi.Yg berangan2 nak jadi adik ipar ku,tue yg pancing aku kasi tiket free ingat aku tak tau lah tue....opsss gurau je madi...anyway thanks yea madi...


kakak & adik yg suke sgt mengedik bergambo..

back to the story, cite nie berkisahkan tentang

Para Titan Hyperion (Mickey Rourke) mengumumkan perang terhadap manusia. Dia mencari Busur Epirus, senjata legendaris yang diciptakan oleh dewa perang Ares (Daniel Sharman), yang akan memungkinkan dia untuk membebaskan para Titans dari Tartarus dan membalas dendam kepada Olympian yang membawa kejatuhan mereka. Sesuai dengan hukum kuno, para dewa tidak dapat mengambil sisi dalam perang antara Hyperion dan manusia. Hal ini kiri untuk seorang petani bernama Theseus (Henry Cavill), dipilih oleh Zeus (Lukas Evans) dan disertai dengan pendeta Phaedra (Freida Pinto) dan budak (Stephen Dorff), untuk melindungi tanah airnya dan menyelamatkan para dewa. 

Amaran KERAS buat korang pd yg X suka cite ganas korang X payah lah tgk coz dlm cite nie ada adengan pancung kepala,bunuh tikam2,kepala pecah,potong lidah dll yg blh meloyakan tekak dan buatkan korang pengsan..mcm mai nie penakut ada sceen yg mai tutup mata coz dah terlampau zalim sgt dia membunuh org kalahkan Firaun plak kejamnye dan  juga cite nie berunsurkan syirik tau siap main Tuhan lagi but korang jgn terpengaruh plak klu tgk nanti yea.


Tak mau lah cite panjang2 baik korang tgk je sendiri cite nie dan buat penilaian.


Tiada ulasan :