heartbeat

Car C Click click Yooo!!!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Pengikut

Khamis, 24 Mei 2012

Gersang - Masih Aku Terasa

Tahu kumpulan Gersang? Tahu tak lagu-lagu kumpulan tersebut? Bagi yg layan lagu jiwang -jiwang pasti korang tahu kewujudan kumpulan ini dan masih lagi ingat antara baris2 lagu kumpulan ini...Klu tak ingat jugak jom kite layan sejenak antara lagu kumpulan Gersang ini...


Macam mana ingat tak???Lagu Masih Aku Terasa adalah lagu yg menaikkan nama kumpulan Gersang ini ke arena muzik tanah air sekitar tahun 1980-an...


Tahun 2009 Rahman Osman a.k.a man bai bekas vokalis kumpulan Gersang telah menyumbangkan suaranye dimajlis perkahwinan mai dgn percuma...Tanyalah kenape free....sebabnye dia cousin mai...haruslah dapat freekan...




Brother man thanks nyanyi masa kenduri kawin kite ek...


Klu nak layan lagu2 lain kumpulan Gersang nie korang seach lah sendiri dlm YOUTUBE ok..


4 ulasan :

maszmadi berkata...

erm, apsal ms aku pi kenduri ko dia xde pon.. kalu x, bleh hambek gambo ngan retis... hehe

myfara FLK berkata...

tak perasan ke dia...mungkin masa tue dia belum dtg atau dok atas rumah..

Sue-Rya Qistina berkata...

wah..kelas gitu! sepupu nye retis gitu..hehehehe..

myfara FLK berkata...

sepupu je pun...awak tue husband retis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...