Pengikut

Khamis, 29 Ogos 2013

Si Kaloi yang luka


Sian Si Kaloi badan nye luka dan berdarah disebelah kanan.Si Kaloi luka bukan sebab aku dan krul dera dia yea.Aku rasa mungkin dia terkena kat pokok batu masa nak terkam anak ikan atau anak udang tak pun gaduh dgn ikan lampam atau pun ikan bandaraya.

Jangan mati sudah lah kang ikan ape plak nak bela nanti..

1 ulasan :

Nor Iman Hashim berkata...

cian kaloi tu...akk bela ikan mcm2 dah tp asyik mati jew mai...x tahu nak bela ikan ape dah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...