Pengikut

Isnin, 4 November 2013

Dapatkan Microfiber Duster bagi membuang habuk

Kerja membuang habus lebih mudah dengan adanye Microfiber Duster.

Kalau dulu aku menggunakan kain pengelap untuk membuang habuk pada almari atau meja (tetapi masih lagi melekat habuknye) dengan adanye Microfiber Duster habuk tidak lagi tinggal dan melekat.


Zoom lebih dekat


Gitulah rupanya Microfiber Duster.Macam karpet pun ada gak.


Cara penggunanye sangat mudah sapukan Microfiber Duster ini ke almari atau meja habuk tersebut akan melekat pada kainnye.Bagi membuang habuk yang melekat pada kainnye hanya perlu menepuk Duster tersebut ke tapak tangan,jika habuk masih tidak keluar tarik saja habuk tersebut.

Duster nie boleh dibasuh,hanya tanggalkan dari pemegangnye sahaja kemudian basuh..






6 ulasan :

ros_reeza berkata...

beli kat mane ni?.

myfara FLK berkata...

terlupa nak tulis beli kat mana..beli kat giant..

maszmadi berkata...

elok jugak ada mende ni, senang keje kemas umah kan..

Luv berkata...

bape hinggit mai??

cam best jek nak jugak lah

myfara FLK berkata...

jangan tak percaya hanya rm5 sahaje..

aLyNnZ berkata...

Berguna gak benda alah ni mai leh lar bersihkan habuk pd benda yg kecik2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...