Pengikut

Selasa, 3 Disember 2013

Siap sudah Photobook ku


Cepat betul sampainye Photobook nie, aku hantar khamis minggu lepas hari nie dah terima.Hasilnye sangat memuaskan hati gambar semuanye OK tak pecah dan kertas yang digunakan pun kertas berkualiti.

Dapat je Photobook nie aku berlari dapatkan kawan2 yang buat benda nie nak tunjuk yang Photobook aku dah dapat dan nak buka sama2 dengan dorang baru lah best.Aku hasut dorang suruh buat jadi haruslah tunjuk kat dorang biar dorang hantar cepat Photobook dorang yang masih lagi dalam pembikinan.Rupanye rinie punya pun dapat sama hari nie,dia pun hantar hari yang sama dengan aku.

Kat bawah tue photobook rinie dan aku,rinie punya pun cantik. 


Saiz Photobook nie sebesar 6x6 inch.Ambil pembaris ukur tue lah besarnye.

Balik nie nak buat surprise kat suami masing-masing.Walaupun Krul dah tau aku buat photobook nie aku nak buat gak surprise nak dengar dia kata ape cantik ke tak???


Kalau ada yang nak buat cuba tengok Groupon ada lagi tak promosi Photobook nie.. 

Kepada Linda,Kak Su,Cik P,Yana Dan Fura sila hantar cepat dah dapat kami nak tengok.Rinie kite dah boleh mula buat yang 1 lagi.



2 ulasan :

Sue-Rya Qistina berkata...

Ni photobook yg rm 0.00 kt Groupon tu ke?

myfara FLK berkata...

yea ct beli kat groupon rm0.00 hanya bayar rm8 utk penghantaran..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...