Pengikut

Isnin, 21 September 2015

4 Pasu Rose Jepun Terjual

Berturut-turut hari Ros Jepun terjual.Sabtu 4 pasu pula terjual.Kali nie Kawan study aku (Mazni) yang beli bersama kawan sekerje dia (Fariha) beli sekali.

Masing-masing beli sorang 2 pasu.Yang bestnye dorang beli RJ nak kasi mak masing-masing.

Bersama dengan Fariha kawan Mazni.

Mazni roger aku pada hujung bulan Ogos kata nak beli RJ,kata nye nak 4 pasu tapi nak tengok warna ape yang ada dulu.So hari Sabtu aku wasap dia tunjuk warna RJ yang ada biar dia pilih mana berkenan.

Lepas dia pilih warna RJ dia suruh tanam baru, sudah! kena lah petik warna yang dia pilih tu tanam balik kat pasu baru.Selalu aku jual ape yang aku ada je nie dia minta tanam baru,layankan aje bukan susah pun cuma cucuk je kan.


nie gambar RJ yang ditanam dalam pasu baru pada 1 September yang lalu,semua 4 pasu tapi sempat snap 2 pasu je.Tanam macam nie je sehingga sabtu lepas 19 September 4 pasu RJ dah lebat dan ada bunga yang dah berkembang gambar tak ada sebab tak sempat nak snap sebelum bagi Fariha sebab petang sabtu tu cuaca hujan.

Terima kasih yea Mazni dan Fariha sudi beli Ros Jepun dari kite.Harap bunga Ros Jepun nie akan segar bugar di rumah korang.

Lai lai sape mau beli lagi Ros Jepun aku boleh lah wasap aku di no 012-3296405

Sepasu Ros Jepun Berlapis RM10 - pasu sahaja tanpa tangkai kalau nak tangkai aku jual sepasu RM15.

Sepasu Ros Jepun Selapis Kelopak Besar Rm15 sahaja tanpa tangkai.


2 ulasan :

aLyNnZ berkata...

suke rj. thanks mai perkenalkan akak dgn rj nie..

Cik Ann berkata...

rose jepun ni kalau bunga keluar sekali banyak cantikkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...