Pengikut

Jumaat, 18 September 2015

6 pasu Ros Jepun - SOLD

.Alhamdulillah.
..Thank You Allah..
..Syukur..


Terima kasih Baiti borong 6 pasu Ros Jepun dari kite dan juga terima kasih kat Ema tolong promote kan Ros Jepun aku nie kat Baiti.

Dalam waktu rehat tadi dorang datang rumah mama,aku yang minta Ema ambil RJ kat rumah mama,kami kawan sepemainan masa kanak-kanak dulu masakan dia dah lupa rumah aku.


Baiti yang berseluar kotak-kotak dan Ema berbaju & berseluar hitam sebelah Ema tue kawan dia juga(nama tak tau maaf yea) bertudung pink tue my mother lah mama,amboi mama lawa nye nak pegi mana tue.

Belakang dorang tue semua tanaman Ros Jepun mama sebelah mama pun ada lagi RJ kalau snap luas sikit mesti nampak.

6 warna Ros Jepun yang menjadi pilihan hati Baiti

Dalam berborak dengan mama Baiti terkenan dengan RJ kuning mama plak,dah dia beria-ria nak beli mama pun jual lah juga RJ mama.Harga ikut harga yang aku jual.Sebenarnye mama tak jual pun RJ dia,hanya kumpul buat bela tanam sendiri.Tak pe mama nanti kaklong yang ganti baru yea.

So uolls kalau berkenan nak beli Ros Jepun aku boleh lah wasap aku di no 012-3296405

Sepasu Ros Jepun Berlapis RM10 - pasu sahaja tanpa tangkai kalau nak tangkai aku jual sepasu RM15.


2 ulasan :

Nor Iman Hashim berkata...

cantek2 RJ....

myfara FLK berkata...

terima kasih kak iman..yang kite bagi RJ aritu dah lebat ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...