Pengikut

Ahad, 11 November 2012

Taip jap blog sambil kira orang

Hari nie hari terakhir aku duty mengira pengunjung datang ke Promosi Kraf Inspirasi Alam.Dok lah aku sorang2 mengira pengunjung yang datang,ada masa datang ramai ada masa tue langsung tak ada.Bosan pun ada tapi ape boleh buat dah kerje kena lah buatkan jugak.

Dalam 12 hari nie hujan siang malam je,sian aku tengok promosi kali nie tak berape dapat sambutan tak seperti HKK(Hari Kraf Kebangsaan) yang saban tahun diadakan.

Kang habis duty aku nak habiskan kupon yang diberikan,aku nak beli lauk je nasi aku masak kat rumah aku nak suruh hubby pilih lauk ape yang dia nak makan.Senang aku tak payah masak hari nie.

Harap2 arinie cuaca cerah,kain baju basuh semalam tak kering lagi.Sang Matahari teranglah kau arinie Sang Hujan jangan lah kau turun di siang ari klu malam tak pe sejuk sikit boleh tido lena.

Kawan2 yang bertugas hari nie selamat bertugas.Selasa dan khamis kite dapat cutikan,aku plan nak ajak hubby jalan2 sebagai ganti sabtu ahad yang aku bertugas.Nak pergi mana erkk nanti lah aku pikirkan.

Ok lah aku cau bye..






2 ulasan :

maszmadi berkata...

selamat mengira pengunjung yerk mai..... hehe

myfara FLK berkata...

selamat last day promosi yea kak masz..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...