Pengikut

Isnin, 9 September 2013

Hanger Travel



Hanger utk travel pun ada jual rupanye..tak payah susah payah bawa hanger biasa tue.Hanger nie kecil je boleh selit dlm beg dan boleh jimat ruang,kalau rasa tak ada ruang gak dlm beg korang hanya perlu selit dicelah-celah baju je. 

Jom aku tunjukkan cara gunanye..

Dari bentuk asal akan transform menjadi hanger


 Nak guna senang je korang hanya turunkan kedua-dua bahagian kanan dan kiri


bila diturunkan akan jadi begini,

seterusnya...



tarik keluar kan lagi bahagain kanan dan kiri yang bulat tue...


Tarra kan sekarang dah jadi hanger..senang kan,serius tak sampai seminit dah siap dan boleh digunakan..

Hanger nie macam-macam warna ada...Oh ya hanger nie plastik tau boleh gantung pakaian yang ringan je jangan plak digantung pakaian yang berat memang boleh guna sekali je lah..




4 ulasan :

KhaiZa berkata...

serius..... owh.. memang tak tahu pun sebelum ni.. dok keje angkut la hanger yg gedang tu.. TQ for info

Nor Iman Hashim berkata...

ermm ok gak hanger nie kecik n senang nak bwk ler...beli kat ner ek?

maszmadi berkata...

stkat ni harapkan hanger otel jerk, kalu otel x sdia hanger, maka sidailah kain baju yang da iron tu kat kerusi atau hujung katil (kalu dok dalam bilik sensorang) pehtu sila tidur dengan sopan.. hehe

aLyNnZ berkata...

mai beli kt mana..? berkenan lerr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...