Pengikut

Jumaat, 13 Disember 2013

Sup Ayam untuk Krul yang demam


Krul demam panas dari hari rabu lagi makan pun tak lalu,sian plak tengok dia asyik baring dan tidor je.Nak masak kang dia tak lalu nak makan jadi aku masak sup ayam letak macaroni biar berselera sikit dia makan.

Kang nak bawa dia pergi klinik.Ubat yang Krul beli di farmasi tue nampaknye tak mujarab.Harap-harap Krul cepat sembuh nanti.Sunyi rasanye tak dapat nak buli dia..

1 ulasan :

Sherwieyna Muzzawer berkata...

Alahai kesiannya. kalau boleh cepat2 bawa ke klinik tau jangan bergantung dengan ubat farmasi je bahaya. tapi tengok masakan awak tu macam sedap jeee..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...