Ahad, 19 Januari 2014

Sup Cendawan Macaroni

Sepiuk Sup Cendawan Macaroni hidangan lauk makan tengah hari hari ini.


Selain heronye cendawan aku letak macaroni,kentang dan telur.Sangat menyelerakan makan bila panas-panas.Ikutkan selera suami isteri nie mau je habis 1 piuk tue tapi kena tinggalkan sikit utk makan malam tapi kalau tak makan malam nie boleh makan besok.

Aku tak guna rempah sup tapi aku guna kiub pati ayam knorr.Senang dan mudah cepat dimasak sedap dimakan..hihihi..




***betul ke ada orang kata makan cendawan boleh dapat anak ramai,kalau betul aku harap aku makan cendawan bolehlah dapat anak ramai..

4 ulasan :

suwara entertainment berkata...

pergghhh..sedap ni!
kegemaran kami..
eh ada eh fakta ttg mkn cendawan dpt anak ramai? x pernah tau pulak psl tu

myfara FLK berkata...

tah lah ct..kalau betul Alhamdulillah..klu tak tak pe makan je benda sedap pun..

Luv berkata...

mai.. betul bukan berul...

cam sedap jek.. xbiasa lg mkn macaroni bersup ni

myfara FLK berkata...

ok tq zana..aku telah betulkan ejaan berul ke betul..ko boleh jadi cikgu sekolah betulkan ejaan..