Pengikut

Isnin, 26 Mei 2014

:: Dengan adanye YORK bilik ku sejuk ::

 Baru selesa nak tidur sekarang nie dalam bilik kalau tak asyik merengek kat hubby kata panas je..Pakai kipas dinding dan kipas diri pun masih terasa panasnye berpeluh-peluh aku dibuatnya.


Agaknya hubby sian kat aku dia pun buka mulut kata nak beli aircond aku pun senyum lebarlah suka tapi bila difikir balik nanti mesti bil elektrik banyak.Hubby kata bukannye 24 jam nak pasang bila perlu je baru on aircond dah dia kata gitu aku pun setujulah.




Minggu lepas hubby beli aircond dan sabtu lepas baru pasang aircond nie dalam bilik kami.Dah siap pasang oleh contractor hubby on kan aircond wahhh sejuknya bilik, pijak lantai pun sejuk tiba-tiba terasa diri ini bagaikan kat Cameron Highlands hihihihi..Nampak macam jakun padahal kat opis dok dalam aircond juga.


En.York selamat bertugas di bilik kami dan tunjukkan kualiti kerja anda yang terbaik!


Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...