Pengikut

Sabtu, 24 Mei 2014

:: ini lauk utk FIL & MIL ::

 FIL & MIL datang rumah dan akan bermalam semalam di rumah kami.Dah lama tak masak utk dorang tak kan dorang datang nak suruh MIL masak plak kan..So aku fikir-fikir masak Kari Ayam sudahlah, senang dah berkuah tak payah nak masak lauk lain.Sayur plak aku campurkan kacang buncis dan carrot dan aku goreng telur,cukup lah tue lauk makan tengah hari.


Dorang sampai je rumah kami terus aku hidangkan makanan,lapar dari pagi aku tak makan sebab nak masak cepat takut tak sempat siap masak FIL & MIL  dah datang..

Alhamdulillah lauk kari aku habis makan siang dan malam..

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...