Pengikut

Isnin, 20 Oktober 2014

UPDATE : POKOK BUNGA SEPIT UDANG - KEMBANG 7

Bukan 5 yea seperti yang aku bagi tau aritu dalam N3 Pokok Lidah Jin Sudah Membiak tapi 6 rupanya yang berbunga,menjadikan semuanya 7 kuntum.

Cantik plak aku tengok bila banyak-banyak bunganya tumbuh dan kembang-kembang.


Jom lah kita sama-sama tanam pokok bunga sepit udang nie pasti korang tak akan menyesal sebab pokok nie cepat membiak dan bunganye cantik...Tanam tau..Oh ya kalau tak nak membiak banyak korang boleh tanam dalam pasu..

Rasanya lepas nie aku tak up lagi pasal Pokok Sepit Udang nie kot,aku up pasal pokok lain plak nanti korang bosan plak asyik cite pokok yang sama je kan..Tapi kalau ada ter up mungkin sesajelah tue aku nak share cite dengan korang..hihihihi..Nanti yea senang-senang aku up pokok lain plak.


#Bunga Pokok Sepit Udang Sudah Berkembang

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...