Pengikut

Khamis, 9 Oktober 2014

Pokok Lidah Jin sudah membiak



Terkini 2014



Nampakkan Pokok Lidah Jin nie dah membiak dengan jayanya, dari 2 daun sudah jadi banyakkkk daunnya...Cuba tengok sebelah kiri, tumbuh lagi anaknye.Kena tunggu sikit hari lagi nanti penuhlah pasu pokok nie dengan daun-daunnye..Nanti kalau dah penuh aku nak alihkannye ke pasu lain boleh tambah koleksi tanaman pokok.

Oh ya sebelum bye-bye aku nak bagi tau Pokok Sepit Udang aku ada tumbuh lagi bunga baru dalam 5 kuntum..Nanti senang2 aku up gambar kalau tak up sorry yea mungkin lupa atau tak sempat k..Sekarang boleh bye-bye.. 


6 ulasan :

Sue-Rya Qistina berkata...

wahhh..bestnya..tak sabar aku nak pindah rumah sendiri nnt..tunggu amik kunci je ni ha..bolehlah bercucuk tanam ape yg patut..

myfara FLK berkata...

tahniah ct dah ada rumah baru..seronok tau bila dok rumah sendiri nie macam2 blh tanam yelah dah ada tanah kan..

Jie berkata...

Nanti ada banyak anak, pastu tanam dalam pasu lain, bagi dia mbiak biak dan membiak.. haha

maszmadi muhamad berkata...

makin meriah la umah ngan pokok2 an ye...
tahniah

myfara FLK berkata...

harus jie,nanti kite nak tanam kat pasu-pasu lain..

myfara FLK berkata...

kak masz dah boleh jadi taman bunga halaman rumah kite..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...