Pengikut

Jumaat, 13 Mac 2015

- Si Rose Kuning kembang mekar -


Bunga Rose Kuning yang beli kat Sg. Buloh hari sabtu lepas (7 mac) dengan mama  dah kembang mekar.Akhirnya dapat gak aku bunga rose warna kuning dan yang memilih pokok nie mama aku lah love u gak mama sebab pilihkan pokok rose yang cantik utk klong.

Bukan bunga rose kuning je aku beli ada 1 lagi bunga rose aku beli, warnanye warna oren nanti lah yea dilain entry aku up kan gambar dan cite Si Rose Oren tue okey.


gambar 8 mac : pagi buta dah tukarkan semua pasu bunga rose ke pasu baru yang beli sama kat Sg. Buloh semalam tue.Pasu nie sebiji rm5 cantik dan murah kan. 


9 mac Si Rose Kuning mula berkembang kecil,tak sabar nak tunggu Si Rose Kuning nie kembang mekar semekarnye.


masa yang ditunggu-tunggu 10 mac selang sehari Si Rose Kuning dah kembang mekar.Gembiranye aku Si Rose Kuning nie kembang dengan cantik sekali,aku perhatikan di bahagian tengah helaian kelopak bunga nie kelopaknye berwarna oren kemudian dihujung baru nampak kuningnye macam dua warna plak jadinye itu yang buat aku geram sangat kat rose nie nak je beli lagi.

Nanti aku nak beli plak bunga rose warna putih.Hai bila lah lagi nak pergi Sg. Buloh lepas ni HKK 2015.

Oh ya Si Rose Merah aka Ariana Rose pun sama naik gak dia pun berbunga sama dan kembang sama dengan Si Rose Kuning nie.Bukan double tapi triple kegembiraan aku si ariana rose nie sebenarnya kuar 3 kudup cuma lagi 2 tue masih kecil lagi aku rasa minggu depan mesti dia akan kembang



`
Nak tengok bunga-bunga rose yang lain klik di bawah

1 ulasan :

Nor Iman Hashim berkata...

geramnyer tgk bunga2 rose mai nie....menjadi ler bunga2 tu segor2 plak tu...nak sekuntum...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...