Pengikut

Khamis, 12 Februari 2015

:: Uolls bunga rose kite dah berkembang ::



Cantik tak bunga rose kite nie..Cantik kan..aku nak nama kan pokok nie ariana rose.comel tak namanye..


oh ya nie bunga rose yang beli kat sunga buloh tue tau yang aku kata warnanya kuning,silap ok tauke bunga tue memang main tembak je warna kuning sebenarnya dia tak tau.Isnin aku dah perasan kudup bunga rose nie dah nak mula kembang tapi tak nampak warna ape lagi,ari selasa aku tengok lagi dah kembang kecil warnanye merah dan semalam balik kerja bunga rose nie dah kembang besar.Gembira betul aku semalam terus snap gambar hantar what up kat mama dan mak ngah.


saje je belanja korang gambar bunga rose nie banyak-banyak sebab cantik kan aku pun nak lah share kat korang.


oh ada 2 kudup lagi yang bakal berbunga..tak sabar plak aku dibuatnya dan tak sabar nak tunggu bunga rose mak ngah berbunga juga di pasu warna putih.


kembang bunga rose nie sepanjang 2 ruas jari tangan aku


dari 1 kaki papan nie dah bertambah menjadi 2 kaki papan.Ok terima kasih abah dan hubby sudi buatkan untuk kite.Tapi rasa macam nak minta buatkan lagi 1 boleh tak,tengah fikir nak letak pokok ape plak nie silap-silap aku beli lagi pokok bunga rose..nampak tak dari tak suka dari takut sudah bertukar minat suka plak bunga rose nie.

Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...