Pengikut

Rabu, 27 Mei 2015

# Ros Jepun Jambul Dijual #

Tiap-tiap minggu asyik up cite RJ @ Ros Jepun je kan aku nie,maaf yea tengah minat sangat nie tue sebabb asyik cite pasal RJ je haa.

Kali nie  RJ yang berjaya dijual dan berjaya menambat hati kak Alynn ialah Ros Jepun Jambul.


Akhirnye dapat gak aku snap gambar bersama kak Alynn..Terima kasih yea kak Alynn sudia beli lagi RJ kat kite.

Oh ya kak Alynn ada buat N3 pasal RJ yang dia beli dari aku so nak tengok dan baca korang klik disini dan disini.

Sepasu RJ Jambul nie aku jual RM15 sahaja.Kalau berminat nak beli carilah saya yea.


1 ulasan :

aLyNnZ berkata...

Thanks jugak kat mai sbb sudi jual rose jepun jambul idaman akak...semalam dah bwk blk umah so pg ni tak dapat nak tgk rj jambul mengembang..tak sabar nak tunggu weekend nak mengadap rj..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...