Pengikut

Selasa, 23 Februari 2016

Pantai Chenang

Langkawi : 4 hari 3 malam

13 Februari 2016 : Petang

Tempat pertama yang kami sekeluarga pergi untuk hari pertama ialah Pantai Chenang.


anak menantu dan cucu En.Misran & Pn.Hasna,tak lengkap sekeluarga sebab 2 menantu perempuan tak ikut sorang balik kampung dan sorang lagi kerja.

Nanti dalam N3 lain aku kenalkan adik beradik Krul mana no1 sampai no7.

Jamal adik Krul bersama isteri (Yana) dan anak-anaknye(Ain & Kimi)

nie geng perempuan





kiri Ju (adik Krul)  kanan Nureen (adik ipar Krul)

keindahan Pantai Chenang,ramai betul mat & minah salih disini.

ini 2 budak tak sabar-sabar nak mandi pantai,Ain buka baju sendiri tak menyempat tunggu mak dia bukakan baju si adik plak meronta-ronta nak ikut atok kat air mandi.


 Dalam air tue ayah Krul melayan Ain mandi.Mansor melayan anak dia Khalisya,Khalisya tak takut air suka betul dia main air.


Antara permainan yang ada di pantai.Nak naik tapi mahal jadi tengok je lah jangan bazir duit sangat baik kite shopping lagi bagus.

 Jamal dengan Padil(adik Krul) main Jet Ski tah berape puluh setengah jam.Kata Padil dia serik tak nak naik dengan Jamal lagi,Jamal bawa sampai tengah laut kalau jatuh mampus lemas.Hahahaha nak sangatkan naik rasakan.

Seronoknye kalau dapat naik.Next time lah kalau datang sini lagi.

Pensil panjang ala-ala babana bot

Jamal ajak plak isteri dia naik.Yana memang menunggu je nak naik,anak-anak dia pas kat kami suruh jaga.Amboi lupa anak yea,tak pe pergi lah berdua-duaan kat tengah laut tue.

Ayah Krul melayan cucunye Kimi

Mak Krul perhatikan je atok anak cucu main air kat tepi.

Sambil-sambil tue aku dengan Krul jalan-jalan jap sampai tengah pantai nak tengok ape yang menarik di pantai nie.


Sekali kami berdua ambil gambar da.hahaha.Gedik sungguh laki bini nie.


Habis mandi tukar baju semua orang, kami jalan di kedai-kedai sepanjang Pantai Chenang tue.Masing-masing pun belilah itu ini duit adakan seronoklah bershopping.

1 ulasan :

Nor Iman Hashim berkata...

sonok2...
mesti byk borong coklat nie....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...