Rabu, 8 Jun 2016

Membalas Surprise kat Krul -7th Anniversary

 Masa yang ditunggu-tunggukan untuk membalas kembali surprise kat Krul.Macam-macam idea aku fikirkan untuk bagi hadiah nie pada Krul,konon nak letak hadiah bawah tudung saji masa nak sahur nanti,letak hadiah dalam almari baju dia,letak hadiah dalam kereta lah sudahnye aku pilih letak hadiah atas katil saje.

6 Jun kami cuti,plan keluar KL cari baju melayu Krul.Lepas kemas rumah sama-sama Krul kata nak tido jap,dia tido aku gosok baju & tudung jap.Dah selesai aku terus mandi dan siap pakai baju,make up & pakai tudung aku kejut Krul suruh mandi.Dia terkejut tengok aku dah siap,aku cakap tak pe sambil tunggu awak mandi saya boleh jemur sikit baju yang basuh tadi tak lah lama sangat tunggu awak bersiap.

Elok je dia masuk mandi aku cepat-cepat kuarkan hadiah letak atas katil lepas tue terus ke belakang jemur baju.Nanti dia kuar bilik air mesti terus nampak hadiah tue.Habis aku jemur baju dia tak sudah lagi mandi terpaksalah aku masuk rumah balik.Elok je aku masuk rumah dengar dia panggil aku,cepat-cepat aku menyorok masuk bilik iron baju menyoroklah kat celah-celah baju.Sudahnye dia jumpa aku,apa lagi tergelak-gelaklah kami,siap tarik tangan aku masuk bilik cakap aku menipu kata tak ada hadiah,tue atas katil ada hadiah.

Hai kalau awak boleh buat surprise saya pun boleh gak buat surprise cuma saya buat surprise on the date.


seketul hadiah atas katil,pakai tali je ikat hadiah siap buat riben lagi kau


Habis siap-siap pakai baju dia ajak buka hadiah sama-sama.Siap main teka-teka dapat ape.Dia teka dapat baju melayu amboi melampau berangan dapat baju melayu,baju raya awak beli lah sendiri kang beli tak berkenan plak jenis kainnye.


Bila dah buka kotak teka lagi yeah betul dapat baju,mesti jubahkan ayang bagi saya.Oh sorry salah lagi.



buka je plastik ,aku terus cakap kat Krul, awak sorry yea kalau baju nie terbesar saya beli saiz M tapi tengok macam besarlah.Elok je dia pakai, muat wei tak besar langsung terus lega hati aku.


nampak tak muat je kat badan Krul.Krul kata cantik baju nie nak pakailah sekarang amboi kau over sangat nak jalan KL pakai baju macam nie,sudah pergi tukar pakai balik t-shirt tak payah nak baik sangat.


sebenarnye baju nie baju Kurta Moden.Boleh pakai 2 cara 1 labuhkan terus lengannye dan 1 lagi lipat lengannye macam yang Krul pakai nie.



dibahagian dada dan lengan dihiasi dengan kain tenun Makassar yang asli,terdapat poket di kiri dan kanan baju.

Berminat boleh terjah kat Fleur by mrs him..please jangan bagi tau Krul harga baju nie hihihi..


Malam pergi sembahyang tarawih Krul pakai baju nie,balik masjid dia bagi tau sedaplah pakai baju nie tak panas selesa plak tue.Alhamdulillah dia suka,nanti boleh beli lagi yang keluaran terbaru cantik gak aku tengok.





Tiada ulasan :