Rabu, 3 Ogos 2016

Raya kami Seksyen Pembangunan 2016

Jumaat lepas 29 Julai 2016,seksyen kami buat jamuan makan kecil-kecilan sambut raya.Bertemakan baju berwarna merah.Buat jamuan di bilik fail saje.



 ada makanan yang ditempah dan dibawa,ketupat lemang rendang wajib ada kalau tak bukan rayalah namanye.

 nie geng lelaki termasuk boss sorang je tak ada En.Azahari

dan kami 3 wanita

Kami buat tukar-tukar hadiah tapi kena buat cabutan nombor dan pemberi kena rahsiakan itu hadiah dia konon nak buat tanda tanya sapelah yang bagi.Tapi lepas habis majlis kami buka hadiah dan ada yang mengaku itu hadiah yang dia bagi.


mana satu kotak hadiah yang aku berikan,maaf rahsia tak boleh bagi tahu..hihihi.Hadiah tak kisah ape saje boleh diberikan dan nilainye rm10 keatas.

cabut undi eh salah cabut nombor bertuah

Sesi bagi hadiah dulu sebelum makan



aku dapat hadiah no.8 

Lepas habis bagi-bagi hadiah baru boleh makan..Jom serang makan - makan -makan..Lapar wei..






Kemudian kami jemput unit-unit lain plak datang makan,barulah rasa macam beraya


bersama linda,kawan lama kena jemput..

Nie jemputan sebelah petang selepas balik dari solat jumaat,makanan masih ada lagi maka haruslah jemput orang datang lagi kita kasi habiskan makanan.





aku dapat hadiahhhhh butang baju melayu dan beg duit kecil..


Hadiah nie abang Jai yang kasi.Butang baju melayu aku kasi Krul beg duit tue aku ambil bagus laki bini dapat hadiah.

InsyaAllah tahun depan boleh buat lagi..





Tiada ulasan :