Khamis, 6 September 2012

Bila hubby tak dapat guna iPhone dia

Sian pun ada gak aku tgk cinta hati aku sorang tue,hubby tak penah pun muncung mulut bila aku guna iPhone dia..kadang-kadang tue siap beralah dgn aku semata2 aku sibuk sgt nak guna i-phone dia...hubby hubby...lembut betul hati mu..

Bila aku menyibuk guna i-phone dia,dia tak mati kutu pun.Hubby ambil PSP yg aku hadiahkan masa 1st anniversary dulu(2010)..dia pun main lah game bola dlm tue...Tapi yg tak seronoknye bila dia main PSP mesti lama sampaikan habis lah bateri PSP tue.. 



Sorry yea hubby laptop kan rosak nanti sayang dah beli laptop baru sayang tak kacau lagi iPhone hubby ok...

manis plak senyuman u hubby..tergoda i...

6 ulasan :

aLyNnZ berkata...

Mmg layan lar mai lau dpt guna iphone..apa kata mai pun pkai iphone gaks..:)

myfara FLK berkata...

nanti lah kak alyn belum cukup duit lagi..betul kak memang seronok guna i-phone blh guna internetkan..

suwara entertainment berkata...

hehehe..klau dh pegang smartphone ni, mmg leka. asyik nak main game n surf internet je. tu yg buat kita leka. apakata mai beli 1. xdpt iphone, dpt galaxy pun ok ape :D

myfara FLK berkata...

seperti mai katakan td..x cukup lagi duit...yelah baru lagi hadiahkan i-phone pd hubby kena lah kumpul balik duit..cemburu gak tgk org lain pakai handphone yg terkini...

Amyra Chuari berkata...

nak cucuk gak ni...

beli la iphone, Mai...
boleh join my club...

hehehe.. saje je nak racun...

myfara FLK berkata...

nak kena cubit gak amyra chuari nie..