Pengikut

Ahad, 9 September 2012

Si Kelisa sudah mati T__T

Berakhir sudah hayat Si Kelisa arinie.Memang tak boleh diselamatkan lagi Si Kelisa.Terjawab sudah punca kematian Si Kelisa,Si Kelisa mati kerana tertelan ikan bandaraya.

Aku dah perasan dalam 2 ari yg lepas yg ikan bandaraya dah tak ada dlm akuarium bila di tanyakan pada hubby katanye ada mungkin ikan bandaraya tue menyorok dicelah-celah batu,aku pun biarkan lah mungkin betul juga kata hubby tue.

Bila hubby bersihkan akuarium tadi memang betul ikan bandaraya dah tak ada.Alahai Si Kelisa kenapa lah kau makan ikan bandaraya tue,kan tuan kau dah belikan anak ikan yg kecil berwarna warni bukan ikan longkang dan anak udang tapi ikan bandaraya yg keras tue gak kau nak makan.Mungkin ikan bandaraya tue tersangkut pada tekak dia.Tue namanye menempah maut Si Kelisa.

Kini tinggal Si Kaloi sekor saje dalam akuarium tue.Si Kaloi mesti kau puas berenangkan dalam akuarium besar tue.Si Kaloi cepat membesar yea.


***Dah tak nampak lagi Si Kelisa berenang dengan muka sombongnye dalam akaurium.

8 ulasan :

cik pelangi berkata...

attach la gmba kelisa... dgn ikan bandarya tuh

myfara FLK berkata...

Cik Pelangi tgk n3 ari jumaat ada gambar Si Kelisa.Ikan bandaraya ada dlm perut Si Kelisa,tak kan nak belah plak perut dia.tak sanggup....

Sue-Rya Qistina berkata...

ala..sedihnya kan :(
mase sue preggy dulu, ade beli ikan laga tau.
kitorg bg nama dia 'naga' sbb warna dia merah kuning.
tapi pas bersalin kan berpantang kt melaka.
so, dia xdpt mkn la few days tu.
sian dia..mati dah.
kakak pun jd sedih gak pas tau dia dh mati. huhu

myfara FLK berkata...

ikan laga susah nak mati sebenarnya tau..dah nak buat mcm mana ikan kan benda bernyawa dah sampai ajal lah tue..

aLyNnZ berkata...

Agaknyer si kelisa tu gurau2 manja ngan bandaraya tu..tetiba termasuk dlm mulut..xpun kelisa tgk bandaraya menggiurkan..

xper ler mai..nanti beli yg lain k.

myfara FLK berkata...

lawak lah bandaraya menggiurkan...skrg bela yg si kaloi tue je..

cik pelangi berkata...

bela ikan piranha lak.. muahahahha... larikkkk...

myfara FLK berkata...

silap-silap aku n krul mati kena makan si pirana..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...