Pengikut

Khamis, 6 Disember 2012

aku nak badi tue jugak

Semalam LINDA kena badi aku berblog aku harap lepas nie aku pulak kena badi LINDA..Asyik orang sebelah aku je berisi aku pun nak gak berisi..

LINDA aku ucapkan tahniah dan jaga diri baik-baik jangan buat kerja berat2 k...

LINDA boleh tukar kerusi tak aku nak amek aura ko..Dulu lupa nak tukar kerusi lepas EJA bersalin...

7 ulasan :

aLyNnZ berkata...

insyaALLAH rezeki mai akan tiba juga satu hr nanti..ameen

myfara FLK berkata...

AMIN..MUDAH-MUDAHAN..

aslinda wati berkata...

heehehe..thanks sygg..
lpas nie ko mesti melekat pnyerrrr..saba ckit yer yunk...
sok kte KERUSI yer...x saba nak tnggu turn ko plakk...aminn....

Sue-Rya Qistina berkata...

sabar ye mai. insyaAllah, one day Allah akan kurniakan rezeki tu juga. meh amik berkat skit kt kita meh. hehehe

p/s: esok kita x dpt nk dtg jumpa awk la, kita kena anta kereta g servis coz nk balik kampung weekend ni. cemane eh. huhuhu

myfara FLK berkata...

Ct tak pe kite simpankan..nanti free ambil lah..kite nak baju ct lah boleh tak baru boleh melekat..hihihi..

Sherwieyna Muzzawer berkata...

Salam.

Sabar ye sayang, InsyaAllah rezeki awak pasti ada..:)

Sue-Rya Qistina berkata...

allrite dear. simpankan tau. skang dah rindu nak baca novel semula. nnt mase dlm pantang, confirm dok melayan novel je.

insyaAllah dear. kita doakan awk cepat2 dpt rezeki. sabar, doa n tawakkal k. ceria2 selalu tau :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...