Pengikut

Selasa, 18 Disember 2012

semakin dekat TAMBAH TOLAK DARAB BAHAGI

Step pertama dah selesai, lega sikit hati nie seminggu aku susah hati dok pikirkan benda TAMBAH TOLAK DARAB BAHAGI nie..Alhamdulillah Allah dengar doa aku,Dia permudahkan urusan tersebut.Kini kami boleh melangkah ke step ke2,aku berharap sangat tiada masalah yang timbul kemudian hari.

TAMBAH TOLAK DARAB BAHAGI kami berdua semakin dekat menghampiri engkau,jangan cuba lari dari kami..TAMBAH TOLAK DARAB BAHAGI kami tak sabar untuk memiliki engkau.

Ya Allah permudahkan urusan kami,semoga semuanye berjalan dengan lancar.

4 ulasan :

Sue-Rya Qistina berkata...

sabar ye mai. insyaAllah, doamu akan dimakbulkan. semoga segalanya dipermudahkan. kita doakan utk kebahagiaan korg :)

myfara FLK berkata...

terima kasih CT..berharap sgt dipermudahkan urusan duniawi (TAMBAH TOLAK DARAB BAHAGI) nie..

PUANSTOBERI berkata...

oke lah tu.. jgn risau. pasni kena beli tabung rabbit utk menabung yer. hihik.. (tp setahun setgh lagi baru start bayau. hikhik )

*ai know la.. ai yg sign doc tu :P

myfara FLK berkata...

sekarang nie tak payah ada tabung, terus masuk bank je senang tak kena curi dengan adik toyol..(ada lagi ke toyol)

kekda mai nie memang suka menyimpan duit dari kecil lagi hingga sekarang..

anyway thanks yea tolong sign kan doc tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...