Pengikut

Sabtu, 26 Januari 2013

Sarapan Pau Kaya Hari Ini

Ok secara jujur aku nak bagi tau dah seminggu aku beli Pau Kaya nie.Aku beli jumaat lepas kat orang opis tapi tertinggal plak kat opis nasib baik aku simpan dlm peti ais kat opis tak lah kisah sangat tak bawa balik,nanti isnin boleh bawa balik.

Isnin pula aku sungguh2 terlupa nak bawa balik coz dpt MC sebab pergi klinik pusrawi tue yang aku up N3 Gastrik lah pulak.

Ok tak pe lagi selasa boleh bawa balik,korang rasa aku bawa balik tak????

Sama tak bawa gak balik,besok tue rabu aku tak nak lagi lupa,aku tulis kat kertas dengan tulisan besar lekat kat cermin depan mata supaya ingat.Maka petang dah nak balik kerja aku pandang depan kat tempat yang aku tampal oh ya aku kena ambil pau dlm peti ais kat belakang,terus aku pergi ambil.

Khamis cuti Maulidur Rasul konon nak makan tapi lepas solat subur tertidor terbangun lambat terus bangun siap2 makan kat Giant Kinrara dan terus beli barang dapur tue yang aku dapat masak Tom Yam Campur.

Begitulah cerite Pau Kaya aku sehari ke sehari nak bawa balik Pau Kaya ini.

1 ulasan :

aLyNnZ berkata...

Duhhh dugaan sungguh nak mkn pau tu kan mai..cornfirm sedappp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...