Pengikut

Khamis, 6 Jun 2013

Surprise Cik Pierre Cardin buatku di ulang tahun perkahwinan ke-4



Hubby jika U tengok blog saya nie terima kasih banyak-banyak hadiahkan hand beg Pierre Cardin ini...U tipu I lagi yea tahun nie,beria-ria kata tak ada hadiah tahun nie tup tup pakat dengan Rinie minta dia bagikan hadiah ini.

Ia memang surprise,terbaiklah I terkena kali nie.Naik je opis dari beli makanan sarapan tadi sampai je kat tempat duduk terus terbeliak biji mata nie tengok atas meja ada bungkusan hadiah.Bila tengok tulisan pada kad tersebut sah ia memang tulisan Hubby.Cuma tak pasti macam mana ia boleh berada di atas meja sedangkan U berada di Terengganu ketika ini (5-10/6/13).Nasib baik Amirah terperasan yang Rinie ada bawa bungkusan hadiah ini masa Rinie sampai opis.

Saya dah tau dah macam mana hadiah tue boleh ada kat tangan Rinie.

Gini ceritenye:

Hubby terjumpa dengan Rinie dan Apulkan kat Jusco Maluri hari selasa (4/6/13),dan masa tue lah hubby pakat dengan Rinie minta dia tolong bagikan kat saya di opis hari ini.Dan U siap pesan jangan bagi tau pada saya kan yang  U akan bagi hadiah pada saya hari ini.Betulkannnnn...Saya jadi polis pencen jap bertanyakan soalan kat Rinie macam mana dia boleh pegang hadiah tue,selagi Rinie tak cakap selagi tue saya dok menyoal dia,sian dia kena paksa jawab soalan saya.

Hubby,I suka handbeg nie sangat sangat..semua yang tengok handbeg nie kata lawa...Saya dah berangan nak pakai handbeg Cik Pierre Cardin dengan kasut Cik Valentino Rudy mesti awesome!!!



 suka handbeg Cik Pierre Cardin nie bukan sekadar boleh dipegang tapi ia juga boleh disandang dengan tali panjang yang diberikan,kiranye 2 in 1 lah nie.bagus bagus bila rasa macam malas nak kepit kat ketiak boleh sandang pula.


Mohd Khairulanuar saya sayang kamu sangat sangat sangat....




5 ulasan :

cik pelangi berkata...

alhamdulillah...
happy anniversary mai..

semoga ikatan pernikahan kalian kekal bahagia hgga ke syurga..
aminnn....

myfara FLK berkata...

amin....terima kasih..

Sue-Rya Qistina berkata...

wahhh..dpt surprise lagi? bestnya..happy anniversary my friend :)

myfara FLK berkata...

Tq ct..

aLyNnZ berkata...

happy ann farah n husband..wahh cantikk lar hadiah tuuu..perbagai kegunaan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...