Khamis, 27 Jun 2013

:: Mari Pecah Tabung Comel ::

Sebulan yang lepas aku ada buat entry bertajuk :: mari menyimpan syiling emas :: arinie aku dan Linda dah pecah tabung comel kami (nama je pecah tabung tapi tabung tue tak pecah pun nanti nak guna balik pun) dan kami telah pun mengira simpanan syiling tersebut dan jumlahnye hampir puluhan ringgit.Sangat teruja masa mengira syiling memasing.

Nie hasil simpanan sebulan aku, semuannye RM40.00..Penuh tabung comel nie dengan syiling emas 20 sen..


Aku nak simpan duit syiling nie ke bekas lain yang lebih besar.Aku nak teruskan menyimpan duit syiling..Korang nak tau Linda dapat berape hasil simpanan syiling 5o sen dia,terjah blog dia disini..

Terima kasih pada hubby dan juga pada kawan2 seopis yang sudi menukar duit syiling emas dengan aku..Korang telah memberi harapan untuk aku terus menabung.. 



Tiada ulasan :