Pengikut

Isnin, 7 Julai 2014

Pokok Kertas sudah berbunga

Hati aku n krul sedang berbunga-bunga cinta semua pokok kertas yang ditanam sudah berbunga..Dari menghijaukan rumah sudah bertukar ke taman bunga..Suka sangat kami tunggu punya tunggu akhirnya berbunga juga 4 pasu.




Bila semua pokok-pokok kertas berbunga aku alihkan kat tempat nie,cantik plak tengok sebaris je tersusun pokok-pokok kertas nie.Kalau tak 2 tempat lain 2 tempat lain..tapi kat barisan nie aku susun 3 pasu je 1 pasu lagi kat depan cermin sebelah pintu masuk(gambar 1) baru seri sikit nak masuk rumah..


Nie belum keseluruhan lagi berbunga tau masih ada lagi yg belum berkembang, masih kecil bunganya..Sukanye...Dari tak suka membela bunga kertas akhirnya tersuka pulak..Dah masuk geng mak mak plak aku rasa sekarang nie boleh join mama n mak ngah kat perlis..

Berseri-serilah halaman rumah aku nie menjelang raya nanti..



3 ulasan :

Sue-Rya Qistina berkata...

subhanallah..cantiknya!
pasni bolehlah tukar ke pasu besar sikit.
mak leha selalu tukar ke pasu besar sikit utk bunga kertas gini. hehe

y@t/i'e/@lin berkata...

kena bei pasu besar pasni mai....cantas skit dahan yg lebih memanjang...spy pokok lbh bekerja keras utk mengeluarkan bunga...hihi

Nor Iman Hashim berkata...

wah cantek2 pokok bunga ko mai wei...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...