Pengikut

Rabu, 8 April 2015

** Bunga Raya Oren **

Lupa nak up gambar bunga raya oren yang beli tempoh hari pada 22 mac hari itu.Sekarang Qu Peteh dah ada teman tak lah berseorangan (betul ke ayat aku ni,hancur bahasa aku).Sorry yea,aku lupa plak berape harga Bunga Raya Oren ni.


Kembang besarkan kelopak bunga raya oren ini kan.Sebab tue lah berkenan sangat nak beli.Seperti yang dapat dilihat ada 3 kuntum bunga kesemuanya,sekuntum berkembang lagi 2 kuntum besoknye berkembang. Batangnye kurus je,nanti lah aku jaga elok-elok inshaAllah tak nampak batangnye lagi mesti akan tumbuh daun-daun kat batangnye nanti.


Kasi zoom dekat sikit untuk korang tengok,cantik kan.Sekarang pokok bunga raya nie dah ubah letak dalam pasu.Nanti senang-senang aku snap gambar terbaru pokok bunga raya oren ni okey.

Oh ya ahad lepas aku pergi Sungai Buloh, beli bunga ros lagi tapi bukan untuk aku utk kawan opis dorang kirim kat aku tolong belikan.Nanti aku up gambar bunga-bunga ros yang aku belikan untuk dorang.Aku sibuk beli bunga ros  berkenan pokok bunga raya warna kuning,kemudiannye aku up gambar.


Tiada ulasan :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...