Pengikut

Selasa, 28 April 2015

** Ros Papageno **

Nama ros ini Ros Papageno,macam mana aku tahu senang je kasi google je kuarlah nama ros nie.

Harga sepasu bunga Ros Papageno nie Rm15,mahal tapi sebabkan  nak belanja aku beli gak.Masa beli tue aku tak tau sebenarnye nama bunga ros nie,disebabkan aku tertarik dengan warna bunganye pink bertampuk putih tue yang nak beli sangat nak buat tambah koleksi bunga ros di laman.


nie gambar mula-mula beli ahad lepas 19 April 2015 beli .Tunggu masa nak berkembang je ada 4 kudup semuanye


dan ini gambar sabtu lepas 25 April dah berkembang semuanya sehingga ke hari ini masih kembang dengan cantiknye


kasi zoom dekat sikit


cantik kan.. berbaloi dengan harganye tak menyesal aku beli.

aku seperti biasa bila bunga kat laman berbunga mesti aku akan wassap kat mama dan mak ngah.Respond dari mama kata bunga nie cantik dan respond dari mak ngah pula kata cantik bunga aku dan mak ngah siap wassap gambar bunga rosnye balik kat aku rupanye mak ngah pun ada bunga ros ini.

Beberape hari ini hujan je, senang aku tak payah jirus pokok kat laman tapi rindu nak belek pokok plak


3 ulasan :

maszmadi muhamad berkata...

shantekkkkk.....

aLyNnZ berkata...

canteknyer ros nie maiiii..
dh akak plak terjebak ngan bunga2 an nie..tanam pokok cili tak jadi stress rasa huhu..

myfara FLK berkata...

jom kak kite tanam bunga plak..pokok cili kita abaikan nak cili kite beli je kat kedai lagi puas hati.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...