Pengikut

Rabu, 15 April 2015

** Koleksi RJ a.k.a Ros Jepun Ku **

Alhamdulillah semua RJ aku menjadi,baik yang dapat dari abah,mama,jiran, mak ngah dan kawan serta yang dibeli berbunga lebat. 



Sepasu campuran RJ yang selapis dengan berlapis bunganye.Yang selapis warnanye kuning dan pink manakala yang berlapis putih dan peach



Sepasu RJ selapis berwarna pink



Campuran 2 warna RJ yang berlapis peach dan pink.Asal RJ peach nie dari kak liza officemate,mula-mula tanam kat tanah bila dah banyak kat tanah baru ditanam kat dalam pasu.Gambar RJ peach masa dulu : Bunga Ros Jepun :


RJ berlapis pinkputih dari pasu diatas sengaja dicampurkan supaya nampak pelbagai warna dalam 1 pasu.


Campuran RJ berlapis 3 warna kuning,peach lagi dan merah.RJ warna kuning nie mak ngah yang kasi.


RJ kuning berjambul pink.

RJ jambul nie tanam kat tanah bersama RJ peach.RJ jambul nie orang yang sama bagi iaitu kak liza


RJ nie dapat dari kawan mummy linda staff cawangan Melaka.RJ yang nie ada 2 pasu.


RJ selapis putih 


 RJ berlapis merah

2 RJ nie beli kat Sg. Buloh,1 polybags bahagi 2 dengan mama sebenarnya beli 3 polybags 1 lagi selapis purple tapi belum berbunga lagi nanti kemudian aku up kan gambar RJ tue bila dah berbunga okey.

Ada lagi RJ warna lain nanti yea dah berbunga aku up kan di N3 yang akan datang.Nanti kan aku nak buat jual RJ kalau ada sape nak beli,boleh lah beli kat aku.Nanti yea aku jual sekarang aku tengah semaikan dalam pasu dah lebat daunnye dan kuar biji bunganye aku akan jual.Harga aku jual murah-murah je jangan risau okey.

3 ulasan :

aslinda wati berkata...

amboiiii meriahnyer bunga dia...
bunga kiter malu malu nak kuar..x pe bg masa kt bunga kite niee...lps nie bole tunjuk kat org sana..hahhaaha

aLyNnZ berkata...

eee gerammnyer mai..lebat bunganyer..mai rj peach tu akak punyer ker? tp ada campur rj pink pulak kat situ..

akak masih belajar camner nak kenalpasti rj selapis ngan berlapis..huhu

myfara FLK berkata...

akak punya nanti kite buat rj peach je,tak campur k.berlapis bunganye mcm peach klu selapis mcm rj pink gambar no 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...