Pengikut

Jumaat, 12 Jun 2015

EPHYRA - Cantik Sihat Bertenaga


Aku nak share dengan korang semua tentang kelebihan dan keistimewaan kolagen EPHYRA ini.. supaya korang pun minum jugak ephyra nie seperti mana aku minum hampir setahun nie.Setahun baru nak share..sorry aku takut nak share awal-awal takut tak ada kesan kang sia-sia je aku promote kat korang.


EPHYRA adalah lebih daripada kolagen biasa,sangat berkesan untuk memutihkan,menganjalkan dan memlembapkan kulit.Selain itu, ia dapat memulihkan kesihatan dalaman.Dirumuskan dari kolagen ikan laut dalam terhidrolisis dengan 8 antioksida yang kuat iaitu Acai Beri,Gam Akasia,Astaxanthin,Acerolla Ceri,Serbuk Tomato,Ekstrak Bunga Marigold,Salmon Ovari Peptida / Salmon Plasenta dan Superberry



:: SIAPA YANG MEMERLUKAN EPHYRA ::


  • Lelaki & Perempuan
  • Umur 4 Tahun Keatas
  • Ibu Menyusu & Hamil (5 bulan keatas)


  • :: SESUAI UNTUK MEREKA YANG MEMPUNYAI MASALAH-MASALAH BERIKUT ::


  • Kulit Kering
  • Kulit Kusam & Kendur
  • Pigmentasi
  • Jerawat
  • Eczema
  • Proses Pemulihan Lambat
  • Mudah Rasa Penat
  • Daya Ingatan Merosot
  • Sakit Badan
  • Sakit Sendi
  • Metabolisme Rendah
  • Gastrik
  • Sembelit
  • Resdung
  • Alergi Makanan Laut
  • Masalah Tidur / Kelesuan
  • Jangkitan Pundi Kencing
  • Masalah Sengugut / PMS
  • Kolesterol Tinggi
  • Kencing Manis
  • Tekanan Darah Tinggi
  • Thyroid 



  • EPHYRA memperbaharui dan melindungi kulit anda dengan 2 kunci bahan utama

    1.MEMPERBAHARUI
    ·         Kolagen
    - Menyokong struktur kulit untuk memperbaiki tona kulit, keanjalan, tekstur dan membantu anda kelihatan lebih muda
    -Membantu melegakan kesakitan tulang dan sendi, dan menguatkan rambut dan kuku
    Menyuburkan kulit untuk mencegah penuaan, mengekalkan keanjalan kulitmengurangkan kedutan dan  garis halus dan seterusnya melambatkan proses penuaan.

    2.MELINDUNGI
    · Acai Beri
    · Superberi
    · Acerolla Ceri
    · Serbuk Tomato
    · Akasia Gam
    · Astaxanthin
    · Ekstrak Bunga Marigold
    ·Salmon Ovari Peptida / Salmon Plasenta

     - Melindungi sel-sel  terhadap proses pengoksidaan yang merosakkan yang menyebabkan pertambahan melanin pada kulit (pigmentasi )

    -Mencipta proses putaran antioksida , iaitu satu proses di mana agen antioksida bekerjasama untuk memaksimumkan pembaharuan sel-sel baru yang sihat dan melambatkan proses penuaan.
    melindungi anda terhadap tekanan pengoksidaan yang menjadi punca utama penyakit-penyakit berbahayaseperti penyakit jantung, kanser, arthritis dan lain-lain.


    :: 10 HASIL YANG NYATA ::
    1. Menjadikan kulit anjal,halus dan lebih cerah berseri
    2. Membantu memulihkan wajah yang bermasalah
    3. Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
    4. Menjadikan rambut lebih sihat,lembut dan bersinar
    5. Melancarkan sistem pencernaan dalam badan
    6. Mengurangkan kadar kolesterol
    7. Meningkatkan tenaga dan daya ingatan
    8. Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan
    9. Mengawal berat badan dan meningkatkan kadar metabolisma
    10. Melegakan kesakitan sendi arthritis
    Kandungan EPHYRA dan khasiat 

    1.KOLAGEN IKAN LAUT DALAM
    - kolagen tulen yang dihasilkan daripada spesis ikan putihlaut dalam dari PERANCIS
    - Mengembalikan keremajaan kulit anda
    - Mengandungi agen antioksida semulajadi yang melindungi sel-sel daripada radikal bebas.
    - Menyokong penambahan lapisan kolagen untuk mengekalkan keanjalan kulit yang sihat dan dan tegang.

    2. ACAI BERI
    - Buah Keajaiban dengan manfaat yang besar, seperti anti-penuaan, anti-bakteria, anti-kanser, anti-radang dan  menguatkan sistem kardiovaskular
    - Kaya antioksida, mampu untuk mengurangkan risiko mempunyai kanser dan membantu melambatkan proses penuaan.
    - Kaya dengan sumber vitamin dan mineral, termasuk kandungan tinggi omega 6 dan omega 9
    - Kaya dengan serat pemakanan, membantu untuk meningkatkan kesihatan sistem kardio vaskular, saluran penghadaman dan membantu mengawal paras kolesterol.

    3. GAM AKASIA
    - Membantu meningkatkan tahap kolesterol HDL (kolesterol baik) dalam badan
    - Membantu menyingkirkan toksin berbahaya yang terkumpul dalam sistem pencernaan
    - Kaya dengan Serat yang menyerap toksin yang kemudiannya dikeluarkan melalui proses penghadaman

    4. SALMAN OVARI PEPTIDA / SALMAN PLASENTA
    - Mencerahkan kulit muka dan keseluruhan badan
    - Menghapuskan jerawat dan kulit berminyak
    - Membaiki struktur kulit dan menghilangkan parut
    - Melambatkan monopaus
    - Melambatkan proses penuaan
    - Mengecilkan liang pori

    5. Asthaxanthin
    - Memulihkan kesakitan sendi,sakit otot dan arthritis.
    - Sangat bagus untuk mengurangkan kedutan dan garis halus, meningkatkan tahap kelembapan dan keanjalan kulit, menjadikan kulit lebih halus dan cerah berseri
    - Meningkatkan daya tenaga dan stamina dalam badan


    6. Serbuk tomato
    - Mengandungi banyak vitamin A dan C
    - Berkhasiat tinggi untuk meneutralkan radikal bebas yang berbahaya dalam aliran darah
    - Membantu pesakit kencing manis untuk menjaga tahap gula darah mereka di bawah kawalan
    - Vitamin A dalam tomato akan membuat rambut anda kuat dan berkilat,juga bagus untuk mata, gigi dan tulang.

    7. Acerolla ceri
    - Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan , menguatkan hati, memperbaiki keadaan kulit  dan meningkatkan keupayaan badan untuk memulihkan dan memperbaharui tisu dengan cepat
    - kandungan vitamin C yang tinggi dapat meransangkan pembentukan kolagen dalam badan, yang dapat menggantikan sel kulit menjadi sihat, halus dan lebih anjal.
    - Membantu menguatkan sistem imunisasi dalam badan dan melindungi daripada penyakit kardiovaskular dan  masalah mata

    8. Marigold bunga ekstrak
    - Mengandungi pelbagai  karotenoid antioksida 
    membantu melindungi sel-sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas, atau molekul berbahaya.
    -Berkesan dalam merawat pelbagai masalah kulit radang, kulit berjerawat dan eczema
    - Menstabilkan kelembapan pada kulit anda, sekali gus ini bermanfaat bagi mereka yang mempunyai kulit yang sangat kering dan sensitif

    9. Superberry
    - Diketahui mengandungi kandungan antioksida yang sangat tinggi.
    - Melindungi sel dari pengoksidaan dan meneutralkan radikal bebas.
    - Sumber terbaik untuk Vitamin C, Zat Besi, dan Potassium.

    CADANGAN PENGAMBILAN

    1 paket sehari sebelum sarapan atau sebelum tidur.Untuk kesan lebih cepat, boleh ambil 2 kali sehari,iaitu waktu pagi dan malam.Tuangkan 1 paket EPHYRA ke dalam gelas yang berisi air suam 180ml.Elakkan dari campurkan dengan air panas.Kacau sehingga larut atau goncangkan dan sedia untuk diminum.Boleh juga diminum sejuk atau diadun bersama susu,yogurt atau jus untuk rasa lebih lazat.
    Dos Pagi : penyerapan maksimum ketika perut kosong sebelum makan
    Dos Malam : membaiki dan memulihkan sel-sel badan semasa tidur



    Soalan Lazim

    1. Mengapa kolagen ikan terhidrolisis lebih tinggi khasiat daripada struktur kolagen ikan biasa?
    EPHYRA diformulasikan dengan kolagen ikan dihidrolisiskan (unit kecil molekul) yang membenarkan kolagen untuk diserap serta-merta oleh sel-sel dan memberikan hasil yang optimum.


    2. Mengapa antioksida penting & bagaimana ia memberi kesan kepada kita?
    Antioksidan mengandungi pelbagai keajaiban untuk kesihatan kita secara keseluruhan. Badan kita terdiri daripada 100 trilion sel.
    Antioksida adalah bahan-bahan yang melindungi sel-sel dalam badan secara keseluruhan terhadap kesan-kesan radikal bebas. Radikal bebas boleh merosakkan sel-sel, dan dikaitkan dengan pelbagai masalah seperti penyakit jantung, kanser, artritis, Alzheimer, kolesterol tinggi dan penyakit-penyakit lain. Oleh itu, antioksida dalam badan kita bertindak sebagai perisai kepada sel-sel badan anda.


    3. Apakah EPHYRA?
    EPHYRA adalah lebih daripada kolagen biasa, sangat berkesan untuk memutihkan , menganjalkan dan melembapkan kulit. Selain itu, ia dapat memulihkan kesihatan dalaman. Iadirumuskan dari kolagen ikan laut dalam terhidrolisis dengan 8 antioksida yang kuat iaitu Acai Beri, Gam Akasia, Astaxanthin, Acerolla Ceri, Serbuk Tomato, Ekstrak Bunga Marigold, 
    Salmon Ovari Peptida / Salmon Plasenta dan Superberry.


    4. Bilakah masa terbaik untuk mengambil EPHYRA?
    Anda boleh ambil EPHYRA pada waktu pagi sebelum sarapan pagi atau pada waktu malam sebelum tidur.
    Dos pagi: penyerapan maksimum ketika perut kosong sebelum makan.
    Dos Malam: membaiki dan memulihkan sel-sel badan  semasa tidur.


    5. Pada umur berapakah anda boleh mula menggunakan Perkhidmatan EPHYRA?
    Kolagen  akan berkurangan sepanjang hidup kita (bermula dalam 20 kami), sekali gus membawa kepada proses penuaan.
    Tanda-tanda untuk kulit bahawa pengeluaran kolagen telah kurang :- Peningkatan kedutan & garis-garis halus, Kulit mengendur,Kulit bertukar menjadi kering & kasar, luka lambat sembuh & parut lambat pudar,Rambut  menjadi semakin nipis & membosankan
    Kajian mendedahkan bahawa pada usia 30 dan ke atas, tubuh akan kehilangan kolagen pada kadar 15% setahun. Apabila anda adalah 60, badan anda telah mengurangkan pengeluaran kolagen kira-kira 45%.
    EPHYRA sesuai & selamat untuk digunakan untuk semua golongan dewasa. Individu digalakkan untuk bermula awal untuk mendapatkan hasil yang diingini


    6. EPHYRA akan menyumbang kepada pertambahan berat badan?
    Tidak, EPHYRA adalah minuman berkalori rendah dengan kandungan lemak, oleh itu ia tidak akan menyumbang kepada penambahan berat badan dengan penggunaan jangka panjang. Malah, kolagen membantu dalam membina otot tanpa lemak yang membantu untuk membakar lemak dalam badan.


    7. Berapa lama keputusan boleh dilihat selepas mengambil EPHYRA?
    EPHYRA telah menunjukkan keputusan cemerlang selepas 2 minggu penggunaan. Ia menganjalkan kulit anda, mencerahkan & mengekalkan kelembapan kulit anda untuk lebih tegang,halus dan lembut, lebih muda cerah berseri.


    8. Bolehkah saya mengambil lebih daripada 1 paket sehari dan akan ada apa-apa perbezaan?
    Satu sachet setiap hari adalah mencukupi. Bagi individu yang mempunyai kulit yang bermasalah, dinasihatkan untuk mengambil 2 paket ( 2 kali – pagi dan malam ) untuk kesan lebih cepat.


    9. Bolehkah lelaki mengambil EPHYRA?
    Ya. Ia adalah sesuai untuk lelaki kerana EPHYRA membantu untuk kulit lebih sihat dan bersih, memerangi keletihan, tekanan & meningkatkan imunisasi. EPHYRA juga tidak mengandungi bahan berkaitan hormon wantia yang boleh mengakibatkan kesan terhadap hormon lelaki.

    EPHYRA ni rasanye memang sedap gila.. aku tak tipu...rasanye seperti rasa air oren kalau guna air sejuk lagi sedap je tekak nie minum..nanti di entry lain aku akan ceritakan tentang perubahan yang aku alami.

    Jika korang berminat untuk beli contactlah aku..
     
    WHAT'S APP / SMS :: 012 - 329 6405

    Tiada ulasan :

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...